poniedziałek, 22 lutego 2010

Funkadelic - The Electric Spanking of War Babies (1981)

Funkadelic - The Electric Spanking of War Babies

/Funkadelic says: FUNK GETS STRONGER!/

Chciałem napisać, że to jedna z ulubionych płyt Funkadelic, ale chyba nie przesadzę jak napiszę, że jednak moja ulubiona (pomimo tego, że inne też uwielbiam). Genialne brzmienie, świetne kompozycje, przepiękne solówki, mnóstwo emocji i zabawy muzyką. Do puszczenia na imprezie i dla melomanów!
Jak nie wiesz co to funk, to posłuchaj tej płyty.
Jeżeli wiesz co to funk, a nie znasz tej płyty to nie wiesz co to funk.

James Jean - Hare

1 komentarz:

  1. jak na razie pozwolę sobie na komentarz jedynie odnośnie poprzedniej notki. po pierwsze - przeprosiny przyjęte:P a serio: zgadzam się - dla mnie również głównym celem pisania o muzyce jest to, by inni po nią sięgnęli, dlatego rozumiem twoją decyzję.

    no, ale jak chciałem moimi chciwymi, pirackimi łapskami sięgnąć po ephel duath, to nigdzie nie mogłem tego znaleźć. nosiłem się już z zamiarem poinformowania cię o tej niedostępności, ale potem jakoś zapomniałem. moja wina.

    pozdro:)

    OdpowiedzUsuń